Wednesday, May 2, 2012

Pitsid ja satsid kaugemalt

Ma juba mõnda aega võitlen mõttega, et kui raamat olemas, miks mitte... Kui sa oled pitsiarmastaja, laienda silmaringi ja osta ka. Mustritest mõneks ajaks puudust ei tule. Shetland, mmm, mõnus!
Heirloom knitting by Sharon Miller
Kui mõtlesid, et ostaks, siis mine Amazonist mööda, otse Bookdepositorysse, kus ta on poole odavam ja tuleb sinu juurde ilma saatmiskuludeta. Neil on 10% ale kampaania ka praegu käimas, näikse.

Vahel ma olen julgelt võtnud seletada, et ega see Shetlandi pits pole lihtne nagu  Haapsalu sall, et muudkui üks rida sinna ja pilk telekas, teine tagasi. Andku nüüd Haapsalu rahvas mulle see jumalavallatu loba andeks :-P
Selle pitsiga esiteks unusta telekas ära, kuigi on jah lausa rips mängus ja võiks arvata, et ennegi ju pitsi kootud. Peenemate mustrite puhul loed, nina paberis paremalt vasemale oma paaritu rea ja teistpidi tirinal tagasi oma paarisrea, sõrmed muudkui õhksilmuseid vedimas. Ja mõtled kaasa, mis teed. Vähemasti mina pean küll mõtlema. Pühatüütus, kui õhksilmuste külje all neid tuleb millegagi kokku kahandada ja kohe uusi haududa. Aga ilus ta on, hoolimata kõigest. Hakka või kuduma!
2011 tegin beebikleidi Shetlandi mustritega

1 comment:

Wioletta G said...

Śliczności. Gratuluję cierpliwości w dzierganiu. Pozdrawiam!

Related Posts with Thumbnails