Friday, May 27, 2011

Läksid poodi...

Nii, täna läksid sallid Tartu poole teele.
Kes soovib, saab neid osta Eesti Rahva Muuseumi kauplusest.
Muidu käib vilgas kuduelu ja alles nüüd, pea kuu aega hiljem, on kohale jõudnud teadmine, et ma ei pea enam tööle minema! Juhhuu, lahe! Aga muide, koduse inimese elu võib ka väga väsitav olla :-))
ERMis on homme see vahva päev, kui muu hulgas avatakse näitus "Minu lemmik ERMi kogudest" töödest ja tehakse teatavaks ka konkursi võitja. Kahjuks ei saa ma nii pika ja kuluka vahemaa tõttu osaleda (seda enam, et tegelikult olen homme ühel matusel). Küll aga pean pöialt, et ehk õnn naeratab ja ma saan võimaluse autasuks kuulutatud tasuta kopeerimiskordi kasutada... Ja kui ei võidagi, siis kindlasti olen rõõmus, et üldse selline konkurss korraldati ja palju vahvaid töid kogunes. Minge näitusele, kes saab!

4 comments:

Anonymous said...

Hommikust! Ma vaatan seda pilti. Kas ma saan õigesti aru, et need sallid on kokkuvolditud ja karbi sisse pandud? Väga ilusad mustrid! Parempoolne on minu lemmik! Kas võib küsida, kus need karbid on lastud valmistada? Nobedaid näppe!

Ai-nika-naka blogiseb said...

Hoian konkursil pöialt! :)

Laura said...

Lahe, et neid nüüd poest osta saab. Sellega tuleb kindlasti kliente juurde.

Rees said...

Karbid on ostetud poest Zelluloos, Tallinnas. Standardmõõdus ja nö "tavalised" (aga väga sobilikud).

Related Posts with Thumbnails