Thursday, May 5, 2011

12 päeva veel...

Päevad lippavad tõeliselt kiiresti, kuid kleit kahjuks ei valmi sama tempoga. Edaspidi peaks mul tegelikult olema rohkem aega sellele pühenduda, sest alates eilsest hommikust olen ma "vaba mees". Lõpetasin hommikul oma viimase töövahetuse ja astusin uksest välja teadmisega, et enam selle töölaua taha tagasi ei tule. Paljud on küsinud, et noh, mis tunne on? Ma ei tea, tegelikult ei olegi veel mingit tunnet. Eile kojusõitmist oodates tabasin end selliselt mõttelt, et kas tõesti olin see mina, kes nii otsustas ja kas tõesti ma rohkem siia tagasi ei tule...? Pisut kummaline tunne oli. Ebareaalne selline. Tundke kaasa või õnnitlege, ma ise ei oska veel seisukohta võtta :-)))

Aga kleidist nüüd. Kuigi valmis on vaid paarkümmend sentimeetrit arvan ma, et kõige raskem osa on möödas. Kleidi allserv on nimelt kõige laiem osa ja see hakkab ülespoole kududes oluliselt kahanema. Kui allservas oli 640 silma, siis üles jõudes peaks järele jääma ainult 216.  Ja rõhk nuppudel on just selles laias alumises osas. Kuigi pildilt on näha vaid krimpsik, siis panen käe südamele ja ütlen, et see krimpsik sisaldab 2457 nuppu!  24 kaheksakanda + neli vaherida, kus iga kolmas silm on nupp.

11 comments:

Meeli said...

Võimas! Mõtlen nii otsust kui ka kleidi valmisolevat osa.

Anonymous said...

Müts maha su ees :)Ma olen kindel, et sa saad õigeks ajaks valmis :)
-Monika

KK said...

Jessusmaria, tundub hullumeelne asi :D

FadenStille said...

I cant wait....
Anett

Katrin said...

Tulevane kleit tõotab tulla imeline, juba algust nähes :) Jõudu ja jaksu vastu pidada! Elame kaasa :)

Mareli said...

Hoian pöialt, et sa üles jõudes ei avastaks, et kuskil allääres on mingi viga tehtud :-(

Rees said...

Aitäh teile kõigile!

Mareli, ma parem ei julgeks nõnda mõeldagi... Eks iga järgmine mustririda ju kontrollib eelmist. Ei tohi, ei tohi, ei tohi midagi untsu minna. Ptüi-ptüi-ptüi
:-)))

Inga said...

võimas ettevõtmine! Ikka nobedat varrast ja teravat silma:)

Anonymous said...

Kui allääres viga siis tuleb kiiremini käia ja mitte paigal püsida. sedasi ei näe viga keegi. Kuid sinu proffesionaalsuse juures on kindlasti veatu kleit. Ma ootan, et seda näha!
-Monika

Arella said...

Väga kaunis algus! Näen, et kood esi- ja tagaosa eraldi, mitte ringselt. Kas on mingi põhjus selleks?

Anna said...

Väga muljetavaldav kleit! Kindlasti lohutab teadmine, et silmuste arv kaheneb. Ootan jätku!

Related Posts with Thumbnails