Wednesday, December 22, 2010

Nutulaul

Advendiaeg on kohe läbi...

Tegelikult on puhkus ka läbi...

Samas tervis on mul ja Jussul täitsa läbi...

Ja raha on absoluutselt läbi, ei taha mitte rääkidagi...

Kuna järjekordne päev on läbi ja ma ikka pole veel voodisse saanud, siis on närvid ka läbi...

Fotokal ja arvutil on kogu aeg akud läbi, sellepärast te siit blogist salle täna ei saa...

Kroonist on kahju, teine ju  kohe läbi...

Ja üks kehvavõitu aasta saab varsti läbi...

Mmm, see viimane on nüüd liiga positiivne noot mu tänases nutujorus.
Lõpetan!



Öelge palun, et ma pole ainus, kes enne jõule end poolsurnuks kududa üritab...


6 comments:

klaaspärlimäng said...

Jah, Rees, sa pole ainus, kes end enne jõule hulluks koob. Mul oli ka kuu alguses nii palju plaane, aga tööl käimine võtab kogu aja. Katsun asja mõistusega võtta ja olen ka kingisaajale öelnud, et kui kampsi praegu valmis ei jõua, saab ta selle hiljem kätte. Pole probleemi. Kuid ma nii oleks tahtnud endale jõuluks uut kootud kleiti ja üht haapsalu salli kingiks teha...

Unknown said...

jah, Rees, ei ole ainuke! MIna kaaaa - kuigi jõudsin kõik ära ja see veel hullem - kõik nyyd otsas - täitsa otsas. INSPIRATSIOON ka otsas. Ei teagi , mis nyyd siis. KAuneid jõule ja kui jälle pool-elus tagasi oled - näita välja:)!

Anonymous said...

Sa pole ainus, kullake! Tundubki vahel, et kõik on läbi, aga näh: jälle see kuu paistab ja siis päev tikub läbi tatitõvest häguste silmapilude täpselt silmamulku... Pead jälle end üles ajama ja küllap siis see kõik, mis kord tundub otsas olema, jälle pooltäis saab olema. Südamlikke jõule Sulle ja Su perele, tegelikult on õnneks niiiii vähe vaja...
Adelliine.

Tsirkusemoor said...

Ei, Rees, Sa ei ole ainus.
Ma tean väga hästi, mida tunned. Siiski on see jõuluhullus minust sel aastal sujuvalt möödunud, ma pole lasknud sel endale külge hakata. Aga kui tööl käisin, siis 24nda õhtuks lausa vihkasin jõule- enne perega laudaistumist olid kümned nõmedad jõulupeod ja-kingid. Jälk.
Peab ka edaspidi end kokku võtma ja mitte laskma sel õudusel endale hõlma haakida. Peab õppima "Ei!" ütlema.
Sulle soovin aga harrast jõulu pereringis, küllap see aeg kosutab Su jälle elule :)
Uute tegudeni!

kekatädi said...

Head uut aastat! Loodan, et nutulaul on nüüdseks lõppenud ja asendunud rõõmsa vardaklõbinaga!

Rees said...

Hästi armas on tunda seokest pisikest küünarnukitunnet, mis need kommentaarid tekitasid. Aitäh! Aga juba vanarahvas teadis, et jagatud mure on pool muret, selline ving aitab vahest ka ennast paremini tundma hakata...

Related Posts with Thumbnails