Tuesday, October 5, 2010

Reesi käsitööd leiab nüüd ka Kristiine Keskusest...

Tõesti-tõesti, mina , kes ma tavaliselt oma töid ise müün ja kiivalt muidu kodus hoian, usaldasin asju ühele uuele käsitööpoele müügiks. Kristiine Keskuses avas oma uksed Meribeli Käsitöösalong. See on sümpaatne ja armas nurgake, kust saab osta kodumaiste meistrite töid igale maitsele.

Poes leidsid oma koha heegeldatud sõrmused ja pabermassist keed, lisaks mõni lihtne pross. Kes ees, see mees ja nagu minu puhul ikka, tiražeerimist ei toimu st kes endale sealt ehte leiab, see samasugust tänaval ei kohta! Kes läheb sinna barette otsima, siis teadmiseks, et kümnest kaasavõetud baretist jõudis poodi neli. Juhtus nii, et nende lihtsus osutus väga popiks ja päeva jooksul osteti otse käest kuus ära :-) Pole hullu, neid tuleb juurde. Ja muide, paar kole-ehete sarja käevõru on ka letil.

Reklaam missugune! Minu asju leiad sellise sildi järgi



5 comments:

X by Leina Neima said...

Aga edu sulle äritegevuses, kui ma kunagi mingil põhjusel peaksin sinnakanti sattuma, uurin järgi :=)

Heli said...

See on tore uudis! Edu!

Rees said...

Aitäh, aitäh!

Kiku said...

Vot kui tore! Kui jälle Tallinnas olen siis käin ka sealt poest läbi, siis tean juba kelle töid kiigata!

KK said...

Edu!

Related Posts with Thumbnails