Friday, February 17, 2012

Vot sellised vägevad naised on meil siin!

Jenniplika kootud sall pohlalehekirjaga
Nii nagu pealkirjas ma õhkasin ja lõin kahte kätt kokku. Täiesti lummav kollektsioon ja ülitublid naised! Jutt käib siis Isetegija.net foorumi Haapsalu salli teemast. Täiendasin just üle pika aja esimest postitust ja sain kokku sellised kaunid ümarad numbrid, et ühisesse projekti on salle postitanud 61 naist ja neid imekauneid salle on praeguse hetke sisuga 150! Fantast, ma ütlen! Minge ka, nuumake silma...

Juuresoleval fotol on Jenniplika sall. Ühe minu lemmiku-pohlalehekirjaga. See muster on küll väike ja imelihtne, aga selle takt on mulle alati sümpatiseerinud.

Kui salliteema juba jutuks tuli, siis ma olen mõelnud, et enda distsiplineerimiseks peaksin siia blogisse midagi hakkama väga regulaarselt postitama. Muidu juhtub nii, et olen jälle mitu aega järjest nõela otsas (see tähendab siis, et õmblen. Jah, selle ma avastasin enda jaoks uuesti hiljuti) ja varda otsas olen ma niikuinii päevast päeva. Siia mitte kriimugi...

Kuna mulle on alati millegipärast meeldinud neljapäevad, siis miks mitte kirjutada näiteks igal neljapäeval siin pisike nipinurk. Neljapäevane nipikas- ei ole üldse paha... Kursuseid vedades tuleb alati häid mõtteid ja vahel panen tähele selliseid tüüpvigu, mis võiks saada ka blogis lahatud. Et siis oleks tolku kõigile- mina distsiplineerin ennast ja teised saavad sellest ka kasu. Kui te nüüd asjalike ja mitte nii asjalike küsimustega mu kommentaariumit korralikult pommitate, siis ehk tulebki selline vastastikku kasulik asi päevakorda. Neljapäevakorda siis :-)

Ja üks asi veel on südamel. Lugupeetud Viljandimaa kudujad! Ärge te nüüd maha magage, ma tulen ülejärgmisel nädalavahetusel Loomeinkubaatorisse ja kui peale minu sinna veel keegi tuleb, siis räägin pitsikudumistarkustest. Praeguse seisuga võib mul igav hakata- teid on nii vähe märku andnud!? Üksi rääkida ei ole üldse nii lõbus kui seltskonnaga. Uuri asja SIIT. Ja Haapsalu salli tulen ka Viljandimaile rääkima kui jumal annab.

2 comments:

Helen said...

Neljapäevased nipinupukesed on erakordselt tore mõte!

Praegu ootaksin vist eelkõige nupunippe, st kuidas kududa peenikesest pitsilõngast ilusaid nuppe. Kui venitan nuppu kududes silmuseid pikemaks, ei jää nupp nii ilus, aga kui ei venita, siis on oht, et 9 silmust järgmisel real kokku kududes nühin vardaga lõnga katki.

Helena (Jenniplika) said...

Ükskord varem juba proovisin, aga siis ei lasknud mind miskipärast kommenteerida :(
Aga nüüd proovin uuesti ja ütlen: Aitäh, Rees, nii armsa viite eest :o)

Related Posts with Thumbnails