Tuesday, August 2, 2011

Hoiame vaimu virgena- Käsitööga Tööle 2

Siin kõrval on näha üks foto (pildi tegi Erle), kus peal väga asjalike nägudega inimesed väga asjaliku tegevuse juures. Need on mõned mu kursusekaaslastest Pärnu Käsitööga Tööle 2 grupist eelmisel aastal, esiplaanil õpetaja Mae. Kevadel panime me nõnda oma näitust üles...
/Tervitused kõigile!!/

Et aga mitte siin hommikul vara lihtsalt nostalgitseda, siis mul on tegelikult hoopis kaks teadaannet. Esiteks: meie grupi rahva ja nende põnevate töödega on võimalik kohtuda Pärnus Gildi Päevade laadal juba sel reedel ja laupäeval. Kui teid huvitab, mis on vaselised ja kuidas nendega saaks end kauniks teha, siis otsige meid üles. Laualt leiab veel ehteid, maale ja (kodu)tekstiili. Kangesti tahaks ka öelda, et tulge, mul on lauale panna kümme Haapsalu salli, aga kahjuks oleks see vale- ma olen hetkel lausa tühjaks ostetud ja minu poolt on letil samuti ehteid. Ikka neid taaskasutuse omi. Erilisi. Üksikeksemplare :-)

Ja teine teadaanne oleks selline, et kes on tõsisemad käsitööarmastajad ja tunnevad, et mingi tõuge või särtsusaamise koht on puudu, et palgatöö on sada aastat ära tüüdanud või siis hoopis töötuna kodusistumine- Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia võtab taas vastu uue Käsitööga Tööle grupi. Uuri asja!

No comments:

Related Posts with Thumbnails