Thursday, April 28, 2011

19 päeva veel...

Tänan, kes te viitsite mu pingutust toetada! Eelmise posti tegin täna varastel hommikutundidel ja praeguseks on pisike areng juba toimunud. Ma nimelt olen saanud kleidi nö paberile.

Tööjoonised on tehtud, arvutused ka. Küll on mul aga kahtlused ja kõhklused kleidi allosa suhtes. Kas peale poordi lõppemist sinna midagi lisada või mitte? Tegelikult on selle üle aega veel rahulikult mõelda, sest enne tuleb kümneid ja kümneid ridu servapitsi ja poorti ennast kududa.

Kleidi joonise pildistan homme, et üldse aru oleks saada, mida ma tegema hakkan. Tänane post on siis lihstalt warm-up. Sall, mis laual lebab, on muide ka üks proovilappidest. Ma kohe pidin ta enne valmis kuduma, kui kleidi kallale asun. Olga, tervitused sulle, kui mustri loojale! Nüüd ma võtan sealt motiivi ja panen selle piki kleiti jooksma!

Jah, ja 19 päeva enne näitust ma tean, et allserv algab 640 silmuse loomisest...
:-)))


6 comments:

Cässu. said...
This comment has been removed by the author.
Cässu. said...

Väga põnev eksperiment, ootan juba huviga uusi postitusi :)!

Cassie
c2ssu.tumblr.com

Kuukala said...

Sa oled ikka uskumatu tegelane! MA ei julgeks isegi Haapsau salli tegemist sellise ajaga välja hõigata :D
eidzu

Malle said...

Oi kuidas tuleb endalgi kleidi isu peale. Ootan põnevusega järgmist postitust.

nordwolke said...

Olga's stitch pattern looks very nice, indeed. I can't wait to see your plan for a dress come into being. I hope that is your plan, otherwise google translator is to blame. ;)

Anonymous said...

Alustasin Haapsalu salli (elu esimest) ja peale 16. rida mõtlen, et teen seda vist terve suve, kuigi tütar ootab salli suve alguseks. No aga mis on minu 125 silma Sinu 640 kõrval ! Śa oled ikka tõega kuduhull ja hoian kõvasti pöialt.
Marien

Related Posts with Thumbnails